کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746952897 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317548 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تشکیل کمپین اعتراض به فیس‌بوک

فیس بوک پس از دریافت دهها هزار اعتراض از نقاط مختلف جهان، در باره ثبت نوشته هایی که کاربران از صفحه خود حذف می کنند، اعلام کرد که نوشته های پاک شده را برای خود ضبط نمی کند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ فیس بوک از امکانات فنی ای نظیر جی میل (امکان ایمیل شرکت گوگل) برخوردار است که نوشته های کاربر همان لحظه که در حال تایپ است٬ ذخیره می شود.
کاربران می گویند فیس بوک آن دسته از مطالبی را که کاربر می نویسد و پیش از انتشار پاک می کند، نزد خود نگهداری و ضبط می کند.
فیس بوک در پاسخ به اعتراضات کاربران که کمپینی برای همین مساله تشکیل داده اند، اعلام کرد که نوشته های پاک شده کاربران را برای امنیت نویسندگان آن، جمع آوری نمی کند. این پاسخ فیس بوک قابل اثبات نخواهد بود.
یک سخنگوی فیس بوک گفت: «فیس بوک محتوایی را که کاربران تصمیم گرفته اند تا آن را منتشر نکنند جمع آوری یا ره گیری نمی کند.»
به گزارش ایرنا هزاران عضو فیس بوک اخیرا با تشکیل کمپین اعتراض آمیز و انتشار یک نامه سرگشاده آن لاین که 27 هزار کاربر امضای خود را پای آن ثبت کرده اند، خواستار آن شدند تا فیس بوک از ره گیری «افکار منتشرنشده» آنان دست بردارد.
اشاره این گروه از کاربران و پاسخی که فیس بوک به آن ها داد به آن چه دو محقق فیس بوک چندی پیش منتشر کردند، برمی گردد.
بر اساس اطلاعاتی که دو تن از کارکنان کمپانی فیس بوک در مقاله ای منتشر کردند مشخص شد که فیس بوک از امکانات فنی ای نظیر جی میل (سرویس ایمیل کمپانی گوگل) برخوردار است که نوشته های کاربر همان لحظه که در حال تایپ است٬ ذخیره می شود. این قدرت ره گیری فیس بوک امنیت کاربران را در مخاطره قرار داده است.
فیس بوک قدرت آن را دارد تا آن دسته از پیام های خصوصی کاربران را که دربرگیرنده ی لینکی به وب سایت های دیگر است، رصد کند و با اطلاع از محتوای وب سایت لینک داده شده٬ از اطلاعات آن بهره برداری کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18723 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1392/10/17 تعداد مشاهده: 2027
کلید واژه ها: ,
سافت گذر